Laura ontmoet Oeganda! - Reisverslagen van Laura Visser - WaarBenJij.nu Laura ontmoet Oeganda! - Reisverslagen van Laura Visser - WaarBenJij.nu

Laura ontmoet Oeganda!

Jahoor, het is wéér zo ver! Het is tenslotte nog maar 2 jaar geleden dat ik in Kameroen zat en 4 jaar geleden dat ik in Ghana zat!
Tijd om een ander deel van Afrika te ontdekken... Op naar het Oosten van Afrika, op naar Oeganda!
Geen idee wat ik me van Oeganda al voor kan stellen? Hoe zijn de mensen, hoe is daar de cultuur, hoe is de werkplek, hoe is de luxe en hoe zal het eten daar zijn? Zal ik graatje mager thuis komen of zal ik me aanpassen aan de welvaart van Afrikaanse dames door een aantal kilo'tjes extra mee terug te nemen?

Dit keer ga ik werken op Noah's Ark. Dit is een organisatie die een thuis biedt voor veel kinderen die zijn verwaarloosd en/ of achtergelaten. Zij krijgen daar onderwijs en gezondheidszorg.

Ik ga hier weer als oefentherapeut Mensendieck werken met de kinderen met een verstandelijke beperking. Dat zijn er niet veel, maar degene die er zijn hebben het wel hard nodig. Het doel is om deze kinderen te kunnen helpen én de begeleiding daarbij te betrekken.
Dit om er voor te zorgen dat ze zichzelf beter kunnen redden. Ook als ik na die 3 maanden weer wegga...

Wie weet wat deze reis mij allemaal weer voor avonturen zal gaan brengen!

Nog eventjes geduld en dan vlieg ik 9 oktober (na een maand vakantie in Nieuw Zeeland) naar het Oosten van Afrika.
Op naar wéér een nieuw avontuur!

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2017

Ik ga naar huis en neem mee...

21 December 2016

Lol met Laura!

09 December 2016

Kickboksen @ Noah's Ark!

28 November 2016

Suppen op de Nijl!

15 November 2016

Down with Anthony!
Laura

Ik ben Laura! En ik heb weinig rust in mijn kont, dus het wordt soms tijd om weer even weg te gaan; weg van het werk, weg van Nederland, weg van het 'normale' leven :). In mijn vrije tijd zorg ik er altijd voor dat ik wat te doen heb; sporten, lezen, motorrijden, vriendinnen, vrienden en feestjes. Naast mijn vrije tijd ben ik als oefentherapeut Mensendieck ben ik werkzaam in mijn eigen praktijk in Volendam en als kinderoefentherapeut in Heerhugowaard.

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 61924

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2019 - 01 April 2020

Laura en Roy ontmoeten Azië!

09 Oktober 2016 - 08 Januari 2017

Laura ontmoet Oeganda!

13 Oktober 2014 - 10 Januari 2015

Laura ontmoet Kameroen

31 Juli 2012 - 03 Januari 2013

Laura ontmoet Ghana...

Landen bezocht: